Máte dotaz? 730 779 588
KurýrPoint.cz
Registrace Přihlášení
Poslat Registrace Přihlášení
730 779 588
Po - Pá, 8 - 17 hod
Objednat přepravu
  • Úvod
  • Kurýr ČR
    • Balík standard
    • Expresní kurýr
    • Nadměrná zásilka (nad 50 kg)
    • Vyzvednutí a doručení
    • Balík na dobírku
  • Kurýr do/ze zahraničí
    • Expresní dopis (listová zásilka)
    • Standardní balík
    • Expresní balík
    • Nadměrná zásilka (nad 70 kg)
    • Dovoz do ČR / Import
    • Vyzvednutí a doručení
    • Balík na Slovensko
    • CLO, DPH, EORI číslo
  • Sledování zásilek
  • Vyhledávaní PSČ
  • Ceník poštovného
  • Informace
    • Zakázané pro vývoz
    • Otázky a odpovědi
    • Kam zasíláme
    • Pojištění zásilky
    • Reklamace
    • Jak zabalit balík
    • Kontakt
  • Objednat přepravu
  • Můj účet
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Odhlásit
Registrace Přihlášení
Expres Shipex logos
Nově jsme součástí skupiny ShipEx!

Naše služby expresního doručování zásilek po celém světe jsou nadále dostupné na novém webu ShipEx.CZ. Budeme rádi, když nás budete využívat.

Přejít na ShipEx
Tel.: (+420) 730 779 555 | info@shipex.cz
  • Kalkulátor poštovného
  • Objednat vyzvednutí
  • Jak to funguje
  • Kontakt

Reklamace zásilky

Jak postupovat při ztrátě, poškození nebo zpoždění zásilky? Snažíme se, abychom případné problémy společně řešili co nejefektivněji.

Co dělat, když obdržíte poškozenou zásilku?

V případě, že zásilka dorazí viditelně poškozená, nemanipulujte s ní a ihned informujte kurýra nebo kontaktujte přepravce v místě doručení.


Postup je pak takový, že kurýr poškozenou zásilku zpětně zkontroluje. Pokud se k vám vrací, je důležité, aby zásilka byla v takovém stavu, v jakém jste ji přebrali (včetně vnějšího a vnitřního balení).


Pro komunikaci s přepravcem mějte připravené tyto informace:

 

  •     fakturu
  •     sledovací číslo zásilky
  •     seznam položek v zásilce
  •     hodnotu zásilky
  •     způsob balení zásilky

 

Poškozený balík si také nafoťte.

Samotné reklamační šetření už proběhne s námi. Na e-mailovou adresu reklamace@kuryrpoint.cz zašlete reklamaci s přiloženými fotografiemi a fakturou nejpozději do 5 dní od doručení zásilky. O výsledku vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od podání reklamace.

Postup při ztrátě zásilky

Pokud zásilku neobdržíte v den ohlášeného dodání, kontaktujte nejpozději do 5 dní naši společnost na emailu reklamace@kuryrpoint.cz.

Pro komunikaci mějte připraveny následující informace:

 

  •     sledovací číslo zásilky
  •     seznam položek v zásilce
  •     způsob balení zásilky
  •     hodnota zásilky

 

Postup při zpoždění zásilky

V rámci EU garantujeme při zpoždění expresní zásilky se službou UPS Express a UPS vrácení peněz. Dorovnáme rozdíl mezi expresním s standardním dodáním. 


Zásilky mimo EU podléhají proclení, čímž se může zásilka opozdit. Garance proto platí pouze v rámci EU.
Reklamace spojená se zpožděním expresní zásilky musí být ohlášena nejpozději do 7 dnů od doručení zásilky na email reklamace@kuryrpoint.cz.

 

Více k reklamacím najdete v našich obchodních podmínkách. Můžete nás také kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Zobrazit plnou verzi webu
Kurýr ČR
  • Balík standard
  • Expresní kurýr
  • Nadměrná zásilka (nad 50 kg)
  • Vyzvednutí a doručení
  • Balík na dobírku
Kurýr do/ze zahraničí
  • Expresní dopis (listová zásilka)
  • Standardní balík
  • Expresní balík
  • Nadměrná zásilka (nad 70 kg)
  • Dovoz do ČR / Import
  • Vyzvednutí a doručení
  • Balík na Slovensko
  • CLO, DPH, EORI číslo
Balík do zahraničí
  • Balík do Itálie
  • Balík do Francie
  • Balík do Německa
  • Balík do Španělska
  • Balík do USA
  • Balík do Číny
KurýrPoint.cz
  • Diskuzní fórum
  • Otázky a odpovědi
  • O nás
  • Partnerský program
  • Spolupráce
  • Zakázané pro vývoz
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky
  • Kontakt
Platební metody: Platební metody
Verified By VISA MasterCard Secure Code
Copyright © 2025 KurýrPoint.cz - Váš expresní online kurýr
Máte dotaz? Zeptejte se nás
Pro zlepšení poskytovaných služeb a zážitku z prohlížení naší stránky využíváme cookies.
Nastavení souhlasu s personalizací

Používáme cookies a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webu. Další soubory cookie se používají pouze s vaším souhlasem. Dodatečné soubory cookie používáme k provádění analýz používání webových stránek a ke kontrole účinnosti marketingových opatření. Tyto analýzy se provádějí, abychom vám poskytli lepší uživatelský zážitek na webu. Svůj souhlas můžete kdykoli udělit, odmítnout nebo odvolat pomocí odkazu „nastavení“ ve spodní části každé stránky. Kliknutím na „Povolit“ můžete souhlasit s naším používáním souborů cookie.

Další informace