Naše služby expresního doručování zásilek po celém světe jsou nadále dostupné na novém webu ShipEx.CZ. Budeme rádi, když nás budete využívat.
Přejít na ShipExJak postupovat při ztrátě, poškození nebo zpoždění zásilky? Snažíme se, abychom případné problémy společně řešili co nejefektivněji.
V případě, že zásilka dorazí viditelně poškozená, nemanipulujte s ní a ihned informujte kurýra nebo kontaktujte přepravce v místě doručení.
Postup je pak takový, že kurýr poškozenou zásilku zpětně zkontroluje. Pokud se k vám vrací, je důležité, aby zásilka byla v takovém stavu, v jakém jste ji přebrali (včetně vnějšího a vnitřního balení).
Pro komunikaci s přepravcem mějte připravené tyto informace:
Poškozený balík si také nafoťte.
Samotné reklamační šetření už proběhne s námi. Na e-mailovou adresu reklamace@kuryrpoint.cz zašlete reklamaci s přiloženými fotografiemi a fakturou nejpozději do 5 dní od doručení zásilky. O výsledku vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od podání reklamace.
Pokud zásilku neobdržíte v den ohlášeného dodání, kontaktujte nejpozději do 5 dní naši společnost na emailu reklamace@kuryrpoint.cz.
Pro komunikaci mějte připraveny následující informace:
V rámci EU garantujeme při zpoždění expresní zásilky se službou UPS Express a UPS vrácení peněz. Dorovnáme rozdíl mezi expresním s standardním dodáním.
Zásilky mimo EU podléhají proclení, čímž se může zásilka opozdit. Garance proto platí pouze v rámci EU.
Reklamace spojená se zpožděním expresní zásilky musí být ohlášena nejpozději do 7 dnů od doručení zásilky na email reklamace@kuryrpoint.cz.
Více k reklamacím najdete v našich obchodních podmínkách. Můžete nás také kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.