Reklamace zásilky

Jak postupovat při ztrátě, poškození nebo zpoždění zásilky? Snažíme se, abychom případné problémy společně řešili co nejefektivněji.

Co dělat, když obdržíte poškozenou zásilku?

V případě, že zásilka dorazí viditelně poškozená, nemanipulujte s ní a ihned informujte kurýra nebo kontaktujte přepravce v místě doručení.


Postup je pak takový, že kurýr poškozenou zásilku zpětně zkontroluje. Pokud se k vám vrací, je důležité, aby zásilka byla v takovém stavu, v jakém jste ji přebrali (včetně vnějšího a vnitřního balení).


Pro komunikaci s přepravcem mějte připravené tyto informace:

 

  •     fakturu
  •     sledovací číslo zásilky
  •     seznam položek v zásilce
  •     hodnotu zásilky
  •     způsob balení zásilky

 

Poškozený balík si také nafoťte.

Samotné reklamační šetření už proběhne s námi. Na e-mailovou adresu info@kuryrpoint.cz zašlete reklamaci s přiloženými fotografiemi a fakturou nejpozději do 5 dní od doručení zásilky. O výsledku vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od podání reklamace.

Postup při ztrátě zásilky

Pokud zásilku neobdržíte v den ohlášeného dodání, kontaktujte nejpozději do 5 dní naši zákaznickou linku.

Pro komunikaci mějte připraveny následující informace:

 

  •     sledovací číslo zásilky
  •     seznam položek v zásilce
  •     způsob balení zásilky
  •     hodnota zásilky

 

Postup při zpoždění zásilky

V rámci EU garantujeme při zpoždění expresní zásilky se službou UPS Express a UPS vrácení peněz. Dorovnáme rozdíl mezi expresním s standardním dodáním. 


Zásilky mimo EU podléhají proclení, čímž se může zásilka opozdit. Garance proto platí pouze v rámci EU.
Reklamace spojená se zpožděním expresní zásilky musí být ohlášena nejpozději do 7 dnů od doručení zásilky.

 

Více k reklamacím najdete v našich obchodních podmínkách. Můžete nás také kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.