Reklamace zásilky
Jak postupovat při ztrátě, poškození nebo zpoždění zásilky? Snažíme se, abychom případné problémy společně řešili co nejefektivněji.
Co dělat, když obdržíte poškozenou zásilku?
V případě, že zásilka dorazí viditelně poškozená, nemanipulujte s ní a ihned informujte kurýra nebo kontaktujte přepravce v místě doručení.
Postup je pak takový, že kurýr poškozenou zásilku zpětně zkontroluje. Pokud se k vám vrací, je důležité, aby zásilka byla v takovém stavu, v jakém jste ji přebrali (včetně vnějšího a vnitřního balení).
Pro komunikaci s přepravcem mějte připravené tyto informace:
- fakturu
- sledovací číslo zásilky
- seznam položek v zásilce
- hodnotu zásilky
- způsob balení zásilky
Poškozený balík si také nafoťte.
Samotné reklamační šetření už proběhne s námi. Na e-mailovou adresu reklamace@kuryrpoint.cz zašlete reklamaci s přiloženými fotografiemi a fakturou nejpozději do 5 dní od doručení zásilky. O výsledku vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od podání reklamace.
Postup při ztrátě zásilky
Pokud zásilku neobdržíte v den ohlášeného dodání, kontaktujte nejpozději do 5 dní naši společnost na emailu reklamace@kuryrpoint.cz.
Pro komunikaci mějte připraveny následující informace:
- sledovací číslo zásilky
- seznam položek v zásilce
- způsob balení zásilky
- hodnota zásilky
Postup při zpoždění zásilky
V rámci EU garantujeme při zpoždění expresní zásilky se službou UPS Express a UPS vrácení peněz. Dorovnáme rozdíl mezi expresním s standardním dodáním.
Zásilky mimo EU podléhají proclení, čímž se může zásilka opozdit. Garance proto platí pouze v rámci EU.
Reklamace spojená se zpožděním expresní zásilky musí být ohlášena nejpozději do 7 dnů od doručení zásilky na email reklamace@kuryrpoint.cz.
Více k reklamacím najdete v našich obchodních podmínkách. Můžete nás také kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.